• 03.03.2024 11:53

СПЕЦСЕМІНАР З КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

  • Домівка
  • СПЕЦСЕМІНАР З КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
№ з/пТематика засідань на 2023-2024н.р.Термін проведенняВідповідальний
        І1.«Мозочкова стимуляція», як  сучасний метод корекції різних порушень в мовленнєвому розвитку. 2.Взаємодія педагогів у корекції мовленнєвих порушень дітей з ІП.        жовтень        Рябошапко О.Я.
      ІІ1.Корекція порушень емоційно-вольової сфери у дітей з ООП.
2.Розвиток уваги дітей з особливими освітніми потребами  
    січень
2024 року
    Рябошапко О.Я.
            ІІІ1.Дислалія: види та групи порушень. Практичні авторські прийоми і лайфхаки з постановки звуків          березень            Рябошапко О.Я.
2.Використання  мультимедійних тренажерів та інтерактивних вправ освітньої онлайн-платформи Learning Apps в корекційній роботі з розвитку мовлення.
  IV1.Динаміка розвитку мовлення дітей  за навчальний рік.  травень  Рябошапко О.Я.

Для вчителів канікули – це не відпочинок, а час для самоосвіти, здобуття нових знань та умінь, професійного розвитку та вдосконалення.
5 січня 2024 року у школі проведено семінар корекційної педагогіки з питань розвитку та корекції емоційно-вольової сфери у дітей з ООП. Педагоги оновили свої знання, поглибили їх сучасними дослідженнями, поділилися власним досвідом.
Проте попереду найголовніше‒ використання набутого досвіду у власній педагогічній практиці.

«Мозочкова стимуляція»

як сучасний метод корекції різних порушень в мовленнєвому розвитку.

Таке питання розглянули педагоги на спецсемінарі з корекційної педагогіки, що проходив у школі 3 листопада 2023 року.

«Мозочкова стимуляція» покращує:

– рівень концентрації уваги;

всі види пам’яті;

– розвиток мовлення- як усного, так і писемного, а також, навичку читання;

– математичні і логічні здібності;

– аналіз і синтез інформації;

– здатність до планування;

– роботу емоційно-вольової сфери.

Таким чином, цей метод рекомендований для покращення навчання на спеціальных корекційних заняттях, які проводять логопеди, психологи і дефектологи.

Він рекомендований особам з наступними проблемами: аутизм і розлади аутистичного спектру, труднощі в навчанні, синдром Аспергера, алалія, синдром дефіциту уваги, зниження пам’яті, гіперактивність, підвищена збудливість, поведінкові розлади, ЗМР, ЗПР, дисграфія, дислексія, заїкання, ходіння на пальчиках.

Обговорили теоретичні аспекти, поділилися досвідом застосування даного методу. Випробували дію балансира Белгау на собі.