№ з/п | Тематика засідань | Термін проведення | Відповідальний |
І | 1.Корекція когнітивних процесів у дітей з ООП. 2.Універсальні логопедичні вправи для покращення дикціі школярів. | жовтень 2024 | Рябошапко О.Я. |
ІІ | 1.Що таке диспраксія. Як вона впливає на розвиток дитини. Методи корекції. 2.Підвищення розумової діяльності у дітей з ООП через фізично-моторний розвиток. | січень 2025 | Рябошапко О.Я. |
ІІІ | 1.Вербально –слухова агнозія у дітей з тяжкими порушеннями мовлення. 2.Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використовувати на будь-якому уроці. | березень 2025 | Рябошапко О.Я. |
IV | 1.Динаміка розвитку мовлення дітей за навчальний рік. | травень 2025 | Рябошапко О.Я. |
Час канікул для педагога – благодатний час.
Це і можливість перезавантажитися і відпочити.
Але як же методична робота??? Звідки черпати нові знання та сили? От і поєднуємо приємне і корисне.
На семінарі з корекційної педагогіки, що проходив 30.10.2024 року у школі висвітлено питання:
– Корекція когнітивних процесів у дітей з ООП.
– Універсальні логопедичні вправи для покращення дикції школярів.
Педагоги відновили в пам’яті свої знання, надихнулися новими ідеями, спробували на собі різні вправи для покращення дикції.
Захід пройшов корисно, весело і цікаво.
Канікули- час для перезавантаження, рефлексіі та нових ідей. Саме цим і займаються педагоги нашого закладу. 28.03.24р.у школі проходив семінар з корекційної педагогіки. Обговорили питання дислаліі, її видів та груп порушень. Обмінялися досвідом з корекції цих порушень. Також цікавим і корисним було практичне використання мультимедійних тренажерів та інтерактивних вправ на освітніх онлайн- платформах LearningApps та Wordwall. Знання оновили, прониклися новими ідеями. Ще кілька днів для осмислення і знову до праці.
Для вчителів канікули – це не відпочинок, а час для самоосвіти, здобуття нових знань та умінь, професійного розвитку та вдосконалення.
5 січня 2024 року у школі проведено семінар корекційної педагогіки з питань розвитку та корекції емоційно-вольової сфери у дітей з ООП. Педагоги оновили свої знання, поглибили їх сучасними дослідженнями, поділилися власним досвідом.
Проте попереду найголовніше‒ використання набутого досвіду у власній педагогічній практиці.
«Мозочкова стимуляція»
як сучасний метод корекції різних порушень в мовленнєвому розвитку.
Таке питання розглянули педагоги на спецсемінарі з корекційної педагогіки, що проходив у школі 3 листопада 2023 року.
«Мозочкова стимуляція» покращує:
– рівень концентрації уваги;
– розвиток мовлення- як усного, так і писемного, а також, навичку читання;
– математичні і логічні здібності;
– аналіз і синтез інформації;
– здатність до планування;
– роботу емоційно-вольової сфери.
Таким чином, цей метод рекомендований для покращення навчання на спеціальных корекційних заняттях, які проводять логопеди, психологи і дефектологи.
Він рекомендований особам з наступними проблемами: аутизм і розлади аутистичного спектру, труднощі в навчанні, синдром Аспергера, алалія, синдром дефіциту уваги, зниження пам’яті, гіперактивність, підвищена збудливість, поведінкові розлади, ЗМР, ЗПР, дисграфія, дислексія, заїкання, ходіння на пальчиках.
Обговорили теоретичні аспекти, поділилися досвідом застосування даного методу. Випробували дію балансира Белгау на собі.