1. | 2023-2024н.р. «Сучасні освітні тренди як інструмент підвищення якості освіти» 1.Про вибори секретаря педради школи 2.Безпечний освітній простір – необхідна передумова якісної освіти в умовах воєнного часу. Стан готовності закладу до організованого початку 2023-2024 н.р. 3.Про затвердження структури 2023-2024 навчального року. 4.Про затвердження режиму роботи школи та вибір форми навчання в умовах воєнного стану. 5.Про затвердження річного плану роботи школи на 2023-2024 навчальний рік. 6.Про затвердження освітніх програм закладу на 2023-2024 навчальний рік. 7.Про затвердження плану виховної роботи. 8. Сучасні освітні тренди та завдання педагогічного колективу щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в 2023-2024 н.р.: внесення змін у Положення про внутрішню систему якості освіти (затвердження Програми моніторингових досліджень на 2023-2024н.р.). 9. Про розподіл педагогічного навантаження на 2023-2024н.р. 10.Про створення Команди психолого – педагогічного супроводу дітей (по класах). 11. Про ведення шкільної ділової документації та впровадження в освітню діяльність електронного журналу. Схвалення Положення про електронний журнал. 12.Про затвердження плану заходів, спрямованих на протидію булінгу (цькуванню). | Серпень 2023 |
2. | «Раціональність системи методів і прийомів активного навчання, використання інноваційних педагогічних технологій у поєднанні зі спеціальною методикою – необхідна умова організації освітнього процесу у спеціальній школі» 1.Навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах реформування освіти. 2.Сенсомоторна корекція розвитку. 3Прийоми залучення школярів до вивчення змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ». 4.Роль здоров’язберігаючих технологій як одна з основних умов в освітньому процесі. З досвіду роботи педагогів школи щодо використання системи методів і прийомів активного навчання інноваційних педагогічних технологій. | Листопад 2023 |
3. | Педагогічна рада-квест «Як навчати та виховувати учнів на засадах компетентнісного підходу». | Січень 2024 |
4. | 1. Створення освітнього середовища та організація освітньо-корекційної діяльності здобувачів освіти (учнів/вихованців) в умовах НУШ. 2. Забезпечення ефективності освітньо-корекційного процесу через системну логопедичну роботу на заняттях з розвитку мовлення. 3. Про стан та якість виконавської дисципліни. | Березень 2024 |
5. | 1.Про виконання рішень попередньої педради. 2.Про виконання освітніх програм, оцінювання учнів закладу. 3.Про стан виконання плану виховної роботи закладу за навчальний рік. 4.Про перевід учнів на наступний рік навчання та випуск учнів 10-х класів із закладу. 5.Про попередню тарифікацію педагогічних працівників на 2024-2025н.р. 6.Про результати самооцінювання освітньої діяльності закладу за 2023-2024н.р. | Травень 2024 |
29 травня 2024 року у нашій школі відбулося засідання педагогічної ради, на якій було підведено підсумки навчального року та обговорені плани на майбутнє. Ця важлива зустріч зібрала педагогічний колектив для оцінки досягнень та визначення напрямків розвитку нашого освітнього закладу.
25 березня 2024 року у навчальному закладі проведено засідання педагогічної ради, в ході якої розглянуто ряд дієвих питань. Зокрема, Ірина ЦУРИК виступила з доповіддю “Створення освітнього середовища та організація освітньо-корекційної діяльності здобувачів освіти (учнів/вихованців) в умовах НУШ”. Класоводи 1-4 класів, учитель української мови і літератури Валентина РИМАР та учитель математики Ольга МИКОЛАЄНКО поділились відеоматеріалами фрагментів уроків, на яких висвітлено різноманітні форми роботи, що сприяють розвитку когнітивної сфери школярів. Учитель розвитку мовлення Олеся РЯБОШАПКО детально охарактеризувала питання “Забезпечення ефективності освітньо-корекційного процесу через системну логопедичну роботу на заняттях з розвитку мовлення”, показала використання методів “біоенеропластики”, “фоноритміки” та “кінезіотерапії” з вихованцями школи. Також проаналізовано діяльність студентки-практикантки Валерії БЛАЙДИ.
12 січня 2024 року відбулася педагогічна рада-квест «Як навчати та виховувати учнів на засадах компетентнісного підходу».