• 17.11.2025 05:05

ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ

2025-2026н.р. Засідання педагогічної ради:
Серпень
1. Про підсумки роботи спеціальної школи за 2024/2025 навчальний рік в умовах воєнного стану та завдання на 2025/2026 навчальний рік.
2. Про обговорення і схвалення освітніх програм школи  на 2025/2026 навчальний рік та затвердження навчальних програм на основі модельних навчальних програм для учнів  8-х класів 3. Про організацію освітнього процесу у 2025/2026 навчальному році, вибір форми здобуття загальної середньої освіти та вибір формату навчання в умовах правового режиму воєнного стану.
4. Про обговорення та схвалення режиму роботи спеціальної школи  на 2025/2026 навчальний рік.
5. Про обговорення та схвалення структури 2025/2026 навчального року.
6. Про обговорення та схвалення річного плану роботи закладу на 2025/2026 навчальний рік.
7. Про обговорення і схвалення плану виховної роботи школи на 2025/2026н.р.
8. Про розподіл педагогічного навантаження на 2025/2026н.р.
9. Про призначення відповідального за здійснення моніторингу.
10. Ознайомлення працівників закладу із Типовою програмою унеможливлення насильства та жорстокого поводження з дітьми,  затвердженою постановою КМУ  від 04.06.2025          № 658. 11. Затвердження: – положення про запобігання та протидію насильству та жорстокому поводженню з дітьми; -форми первинного повідомлення про підозру на випадок насильства щодо дитини; -форми реєстрації внутрішнього інциденту (журналу безпеки); -форми анкети анонімного опитування для дітей.
Засідання педагогічної ради:
Жовтень
«Краще разом. Навчаємось у форматі педагогіки партнерства»  
Засідання педагогічної ради:
Грудень
«Національно-патріотичне виховання у контексті сучасних викликів» 

28 жовтня 2025 року відбувся спільний захід, із фахівцями КУ “Інклюзивно-ресурсний центр” Дашівської селищної ради, семінар-практикум на тему: “Професійне та емоційне вигорання педагога”.

Семінар – практикум один із ефективних форм підвищення професійного рівня педагогічних працівників. З елементами тренінгу.

Тренінг- спрямований на розкриття теоретичних аспектів поняття емоційне вигорання, основних ознак та причин виникнення даного стану. Ознайомлення педагогів з основними методами саморегуляції щодо профілактики професійних стресів та регуляції свого психологічного стану і зниженню психоемоційного напруження.

Підсумкове засідання педагогічної ради: підбиваємо підсумки 2024–2025 н.р. 🎓

У дружній і конструктивній атмосфері в нашому закладі відбулося підсумкове засідання педагогічної ради, на якому було проаналізовано основні досягнення, виклики та здобутки за навчальний рік.

🔹 Обговорено результати навчальної діяльності учнів

🔹 Підведено підсумки участі школярів у конкурсах, заходах

🔹 Оцінено ефективність впровадження освітніх інновацій та ознайомлено з результатами самооцінювання закладу

🔹 Відзначено професійну майстерність педагогів

🔹 Визначено завдання та перспективи на новий навчальний рік

Цей рік став для всіх нас роком зростання, творчих пошуків, командної роботи та стійкості перед новими викликами. Дякуємо всім педагогам за самовіддану працю, учням — за прагнення до знань, а батькам — за постійну підтримку!

💐 Попереду — канікули, заслужений відпочинок і нові ідеї!

Педагогічна рада: підготовка до моніторингу якості освіти 📚

У нашій школі відбулося засідання педагогічної ради, присвячене підготовці до моніторингу якості освіти. Важливо не лише навчати, а й постійно оцінювати ефективність освітнього процесу, щоб вдосконалювати його для наших учнів.

🔍 Обговорені питання:

✅Аналіз критеріїв та показників оцінювання якості освіти 🏫

✅ Визначення ключових напрямків для покращення навчального процесу 📖

✅ Підготовка учнів до моніторингових досліджень та оцінювання їхніх знань ✏️

✅ Співпраця педагогів, учнів та батьків у забезпеченні якісної освіти 🤝

📊 Якість освіти – це спільна робота вчителів, учнів та батьків! Ми продовжуємо працювати над тим, щоб наші учні отримували найкращі знання та можливості для розвитку.

Ось і осінь скоро мине… На часі – канікули та час педагогічної ради й інших методичних зустрічей педагогічного колективу в нашій школі.

Сьогодні суспільство бажає бачити сучасний заклад освіти не лише одним з освітніх ресурсів, а, швидше, простором розвитку та співпраці як всередині, так і стосовно зовнішнього світу.

Тому сьогодні 30.10.2024 ми провели засідання педагогічної ради на тему: «ТРИМАЄМО БАЛАНС. Не словами, а ділом формуємо безпечне освітнє середовище та підтримуємо ментальне здоров’я». В ході засідання ми намагалися підтримувати один одного, ділилися досвідом і будували середовище, де кожен може почуватися в безпеці і мати право на свої емоції. Засідання було результативним, яке крокувало в ногу з часом, бо саме від нас залежить майбутнє наших дітей, майбутнє держави. Тримаймо освітянський стрій! Бережімо себе, свої сім’ї та нашу освітянську родину!

29 травня 2024 року у нашій школі відбулося засідання педагогічної ради, на якій було підведено підсумки навчального року та обговорені плани на майбутнє. Ця важлива зустріч зібрала педагогічний колектив для оцінки досягнень та визначення напрямків розвитку нашого освітнього закладу.

25 березня 2024 року у навчальному закладі проведено засідання педагогічної ради, в ході якої розглянуто ряд дієвих питань. Зокрема, Ірина ЦУРИК виступила з доповіддю “Створення освітнього середовища та організація освітньо-корекційної діяльності здобувачів освіти (учнів/вихованців) в умовах НУШ”. Класоводи 1-4 класів, учитель української мови і літератури Валентина РИМАР та учитель математики Ольга МИКОЛАЄНКО поділились відеоматеріалами фрагментів уроків, на яких висвітлено різноманітні форми роботи, що сприяють розвитку когнітивної сфери школярів. Учитель розвитку мовлення Олеся РЯБОШАПКО детально охарактеризувала питання “Забезпечення ефективності освітньо-корекційного процесу через системну логопедичну роботу на заняттях з розвитку мовлення”, показала використання методів “біоенеропластики”, “фоноритміки” та “кінезіотерапії” з вихованцями школи. Також проаналізовано діяльність студентки-практикантки Валерії БЛАЙДИ.

12 січня 2024 року відбулася педагогічна рада-квест «Як навчати та виховувати учнів на засадах компетентнісного підходу».