Педагогічна рада: підготовка до моніторингу якості освіти
У нашій школі відбулося засідання педагогічної ради, присвячене підготовці до моніторингу якості освіти. Важливо не лише навчати, а й постійно оцінювати ефективність освітнього процесу, щоб вдосконалювати його для наших учнів.
Обговорені питання:
Аналіз критеріїв та показників оцінювання якості освіти
Визначення ключових напрямків для покращення навчального процесу
Підготовка учнів до моніторингових досліджень та оцінювання їхніх знань
Співпраця педагогів, учнів та батьків у забезпеченні якісної освіти
Якість освіти – це спільна робота вчителів, учнів та батьків! Ми продовжуємо працювати над тим, щоб наші учні отримували найкращі знання та можливості для розвитку.








Ось і осінь скоро мине… На часі – канікули та час педагогічної ради й інших методичних зустрічей педагогічного колективу в нашій школі.
Сьогодні суспільство бажає бачити сучасний заклад освіти не лише одним з освітніх ресурсів, а, швидше, простором розвитку та співпраці як всередині, так і стосовно зовнішнього світу.
Тому сьогодні 30.10.2024 ми провели засідання педагогічної ради на тему: «ТРИМАЄМО БАЛАНС. Не словами, а ділом формуємо безпечне освітнє середовище та підтримуємо ментальне здоров’я». В ході засідання ми намагалися підтримувати один одного, ділилися досвідом і будували середовище, де кожен може почуватися в безпеці і мати право на свої емоції. Засідання було результативним, яке крокувало в ногу з часом, бо саме від нас залежить майбутнє наших дітей, майбутнє держави. Тримаймо освітянський стрій! Бережімо себе, свої сім’ї та нашу освітянську родину!


















29 травня 2024 року у нашій школі відбулося засідання педагогічної ради, на якій було підведено підсумки навчального року та обговорені плани на майбутнє. Ця важлива зустріч зібрала педагогічний колектив для оцінки досягнень та визначення напрямків розвитку нашого освітнього закладу.











25 березня 2024 року у навчальному закладі проведено засідання педагогічної ради, в ході якої розглянуто ряд дієвих питань. Зокрема, Ірина ЦУРИК виступила з доповіддю “Створення освітнього середовища та організація освітньо-корекційної діяльності здобувачів освіти (учнів/вихованців) в умовах НУШ”. Класоводи 1-4 класів, учитель української мови і літератури Валентина РИМАР та учитель математики Ольга МИКОЛАЄНКО поділились відеоматеріалами фрагментів уроків, на яких висвітлено різноманітні форми роботи, що сприяють розвитку когнітивної сфери школярів. Учитель розвитку мовлення Олеся РЯБОШАПКО детально охарактеризувала питання “Забезпечення ефективності освітньо-корекційного процесу через системну логопедичну роботу на заняттях з розвитку мовлення”, показала використання методів “біоенеропластики”, “фоноритміки” та “кінезіотерапії” з вихованцями школи. Також проаналізовано діяльність студентки-практикантки Валерії БЛАЙДИ.







12 січня 2024 року відбулася педагогічна рада-квест «Як навчати та виховувати учнів на засадах компетентнісного підходу».

















