Спецсемінари, консиліуми
Психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів до навчання у 5-му класі
29 січня 2021 року проведено психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів до навчання у 5-му класі. Під час його проведення розглядалися питання про проблеми адаптації здобувачів освіти (учнів/вихованців) класу, про співпрацю «педагог – учень»: перші кроки до порозуміння. Присутні ознайомились з соціально – психологічним портретом учнів/вихованців, станом їх здоров’я. З’ясовано результативність корекційно – розвиткової роботи, яка проводиться із здобувачами освіти (учнями/вихованцями) класу.
Кожен присутній мав змогу висловити свою думку.
За підсумками проведення консиліуму було вироблено рекомендації для класного керівника, вихователів, учителів-предметників, батьків, адміністрації школи.


Круглий стіл «Методи роботи з дітьми, які вимагають індивідувальної уваги»
28 листопада у школі проведено круглий стіл «Методи роботи з дітьми, які вимагають індивідувальної уваги». У процесі роботи розглядались питання адаптації до навчання здобувачів освіти (учнів/вихованців) 1 – го класу. Детально розглядались питання педагогічних досліджень, спостережень та рівня навченості першокласників. Присутні ознайомились з аналітичною довідкою за результатами проведенного діагностичного мінімуму здобувачів освіти (учнів/вихованців) 1 класу. Визначено рекомендації для надавачів освіти (педагогів), батьків щодо подальшої роботи з учнями/вихованцями 1 – го класу.

Тематика засідань спецсемінару на 2020-2021н.р.


Тематика засідань спецсемінару на 2019-2020н.р. | |
Тема: «Індивідуальний та диференційований підхід як провідний принцип навчання учнів з особливими освітніми потребами» (жовтень) 1. Умови реалізації індивідуального підходу. 2.Напрями та прийоми реалізації індивідуального підходу до учнів спеціальних шкіл. Тема: «Організація навчальної діяльності учнів з особливими потребами для виконання домашніх завдань» (січень) 1. Загальні умови посилення ефективності занять з самопідготовки. 2 . Організація самопідготовки дітей з особливими потребами Тема: «Виховання соціально – нормативної поведінки у дітей з особливими потребами» (березень) 1. Соціально – нормативна поведінка та особливості оволодіння нею. 2. Основні умови і вимоги до формування соціально – нормативної поведінки у дітей з особливими потребами як принцип виховання. (травень) 1. Розвиток пізнавальних процесів у дітей з порушенням психологічного розвитку методом Су-Джок терапії. |