Спецсемінари, консиліуми

   

Психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів до навчання у 5-му класі

    29 січня 2021 року проведено психолого-педагогічний консиліум щодо адаптації учнів до навчання у 5-му класі. Під час його проведення розглядалися питання про проблеми адаптації здобувачів освіти (учнів/вихованців) класу, про співпрацю «педагог – учень»: перші кроки до порозуміння. Присутні  ознайомились з соціально – психологічним портретом учнів/вихованців, станом їх здоров’я.  З’ясовано  результативність корекційно – розвиткової роботи, яка проводиться із здобувачами освіти (учнями/вихованцями) класу.

    Кожен присутній мав змогу висловити свою думку.

    За підсумками проведення консиліуму  було вироблено рекомендації для класного керівника, вихователів, учителів-предметників, батьків,  адміністрації школи.

Круглий стіл «Методи роботи з дітьми, які вимагають індивідувальної уваги»

  28 листопада у школі проведено круглий стіл «Методи роботи з дітьми, які вимагають індивідувальної уваги». У процесі роботи розглядались питання адаптації до навчання здобувачів освіти (учнів/вихованців) 1 – го класу. Детально розглядались питання  педагогічних досліджень, спостережень та рівня навченості  першокласників. Присутні ознайомились з аналітичною довідкою за результатами проведенного діагностичного мінімуму здобувачів освіти (учнів/вихованців) 1 класу. Визначено рекомендації для надавачів освіти (педагогів), батьків  щодо подальшої роботи  з учнями/вихованцями     1 – го класу.

Тематика засідань спецсемінару на 2020-2021н.р.

Тематика засідань спецсемінару на 2019-2020н.р. 
Тема: «Індивідуальний та диференційований підхід як провідний принцип навчання учнів з особливими освітніми потребами» (жовтень)
1. Умови реалізації індивідуального підходу.
2.Напрями та прийоми реалізації індивідуального підходу до учнів спеціальних шкіл.

Тема: «Організація навчальної діяльності учнів з особливими потребами для виконання домашніх завдань» (січень)
1. Загальні умови посилення ефективності занять з самопідготовки.
2 . Організація самопідготовки дітей з особливими потребами


Тема: «Виховання соціально – нормативної поведінки у дітей з особливими потребами» (березень)
1. Соціально – нормативна поведінка та особливості оволодіння нею.
2. Основні умови і вимоги до формування соціально – нормативної поведінки у  дітей з особливими потребами як принцип виховання.
 
(травень)
  1. Розвиток пізнавальних процесів у дітей з порушенням психологічного розвитку методом Су-Джок терапії.