Кабінет соціального педагога

Бебешко Оксана Олександрівна – соціальний педагог

Педагогічне кредо: “Немає поганих дітей, є байдужі дорослі”

Бебешко Оксана Олександрівна, 22.10.1997 р.н. У червні 2019р. закінчила Уманський педагогічний університет ім. П.Тичини та здобула професійну кваліфікацію “Соціальний педагог”; у грудні 2020 р. здобула професійну кваліфікацію «Магістр з соціальної роботи». У 2021 р. прийнята у КЗ “Ситковецька спеціальна школа” на посаду соціального педагога.

Тема, над якою працюю: ” Профілактика негативних явищ у колективі здобувачів освіти – як одна з умов створення безпечного середовища у навчальному закладі”

Професій дуже багато, й визначитись у цьому величезному світі професій дуже складно. Кожна професія висуває певні вимоги до людини, яка її обирає, до освіти цієї людини, до її особистих якостей, здібностей тощо. Молодій людині вкрай складно відразу правильно професійно зорієнтуватися, тому 10.03.2021 р. та 24.03.2021 р. з здобувачами освіти 8-10 класів були проведені заняття з елементами тренінгу «Світ професій», «Впевнено крокую у майбутнє», «Ким бути?». З метою розширити знання старшокласників про специфіку професій;  як отримати алгоритм вибору професії;  реалізувати власні інтереси та уподобання в світі професій;  розвивати здібність співвідносити свої можливості з вимогами до професій;  формувати усвідомлений підхід до свого професійного майбутнього.

З метою виявлення позитивних і негативних сторін спілкування в соціальних мережах та їх вплив на особистість здобувачів освіти, формування безпечної поведінки у мережі, а також розвивати вміння захищати себе та особисту інформацію проведені заняття з здобувачами освіти 7-9 класів, 04.03.2021 р., 06.03.2021 р. та 11.03.2021 р. та  «Світ віртуальний – лихо реальне», «Небезпека кіберпростору».

 «Життя – це щастя!»

Саме  таку тему тренінгу було обрано  і проведено 04.03.2021 р.для десятикласників. Вихованці разом  з педагогом замислились над значенням і цінністю життя людини, вчились  бачити в життєвих негараздах лише тимчасові труднощі, а також підвищили свою здатність позитивно ставитися до себе та до життя.

Сподобався нашим старшокласникам девіз на майбутнє:

Живи, ніби на землі рай… Живи і будь щасливим!!!»

02.02.2021 р. «Арт-терапевтичне заняття для дітей з агресивною поведінкою» (використовувалися арт-терапевтичні техніки «Розмазування фарбами», «Фольговий масаж»).

Під час проведеного заняття 28.01.2021 року «Школа друзів та подруг»  здобувачі освіти початкових класів виконали творче завдання «Дружні долоньки» метою якого було виховувати у дітей доброзичливість у ставленні одне до одного, товариськість у спілкування, взаємопорозуміння

Соціальний педагог з здобувачами освіти 25.01.2021 року провела інформаційно-просвітницьку гру «ЛІЗА  та її друзі подорожують світом»

   Під час гри вихованці були поінформовані  в ігровій формі про проблему торгівлі людьми і правила безпечних подорожей, а також мали можливість виробити для себе  навички безпечної поведінки в ситуаціях, які потенційно можуть призвести до потрапляння в торгівлю людьми. Гра також торкалася питань толерантності, командної роботи та розвитку лідерських навичок у команді.

Під час проведення акції  «Толерантність врятує світ» 17.11.2020 р., здобувачі освіти  мали змогу узагальнити свої уявлення про толерантність і толерантну поведінку, можливість поділитися один з одним складовими толерантності, а саме словами доброти, вдячності своїм друзям, однокласникам, а також дорослим та зробити для себе висновки про необхідність жити за принципами толерантності.  

Мій світ без насилля!

У рамках проведення акції «16 днів без насильства»  з 25.11.2020 р.-12.12.2020 р. були проведені заняття з метою підвищення рівня обізнаності з питань запобігання жорстокого поводження між учасниками освітнього процесу та насильства у освітньому середовищі, розвинути співчутливе ставлення до жертв булінгу, вміння пошуку шляхів розв’язання складної ситуації та пофілактики цькування в шкільному середовищі


З 10 по14 грудня 2019р. у закладі проходив   тиждень правових знань.
      Протягом тижня практичний психолог та соціальний педагог організовували та проводили з учнями просвітницькі заняття, заняття з елементами тренінгу, виготовляли плакати та колажі на тему «Права та обов’язки». На заняттях учні активізували свої знання з теми «Права дітей», а також приходили до думки , що не лише знання і відстоювання прав, а і дотримання обов’язків є не менш важливим завданням школяра.

 Діти, які приходять навчатися до шкіл-інтернатів, як правило, не  мають належного рівня життєвої компетентності  та не готові до життя в суспільстві. Такі діти  мають не точні превентивні знання, викривлений особистісний розвиток, не вміють приймати рішення, планувати свої дії та нести за них відповідальність. Тому з вихованцями школи проводяться тренінгові заняття, години спілкування, індивідуальні бесіди, рольові ігри, які б сприяли формуванню належного рівня життєвої компетентності.

  Найбільше  уваги  соціально-психологічно служба приділяє учням випускних класів.  Щотижня з учнями 10 класу практичний психолог та соціальний педагог проводять тренінгові заняття за програмою «Формування життєвих навичок у випускників шкіл-інтернатів».  На тренінгових заняттях розглядаються такі важливі та цікаві теми, як : «Вчимося ставити мету та досягати її», «Вибираємо майбутню професію», «Спілкування з роботодавцем: крок за кроком.», «Розвиваємо навички самоконтролю», «Вчимося спілкуватися», «Сімейний бюджет», «Життя як цінність» та інші.

30.10.19р. проведений психолого-педагогічний семінар на тему: «Дитяча агресивність. Як розпізнати мотив та відшукати способи її подолання».

Під час семінару були розглянуті наступні питання:

  1. Поняття «булінг», його зміст. Ознаки шкільного боулінгу.
  2. Причини підвищеної агресивної поведінки дітей.
  3. Способи реагування на агресивну поведінку дитини.

На семінарі педагоги мали можливість заслухати  доповіді, переглянути відеоматеріали по темах, та поповнити свій арсенал практичних вмінь та навичок реагування на агресивні прояви в поведінці учнів.


Педагоги брали активну участь в ході семінару. Байдужим та пасивним не залишився жоден педагог.