Соціальний педагог

Гевельчук Марина Григорівна – соціальний педагог, практичний психолог, відповідальна особа з питань запобігання та протидії булінгу.

Життєве кредо: «Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість».

Педагогічне кредо: «Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини»

Гевельчук Марина Григорівна 06.04.1989 р.н. має повну вищу освіту «Спеціаліст». Закінчила Уманський педагогічний університет ім. П.Тичини у червні 2011 р. Спеціальність: «Початкове навчання. Практична психологіяя». Кваліфікація: вчитель початкових класів, практичний психолог в закладах освіти. Педагогічний стаж 9 років. У 2011 р. прийнята у Ситковецьку спеціальну загальноосвітню школу-інтернат на посаду практичного психолога, з 2013 р. переведена на посаду – соціального педагога. Курси підвищення кваліфікації пройшла у грудні 2013 р. та листопаді 2020 р.

Більше цікавого за посиланням на сайті-портфоліо соціального педагога https://sites.google.com/d/1PCLTPjG24YM5NIAJPJvnz6f2h5L7VcEQ/p/1y9zbTba0KL2o1CYZWBd1-hTSTXVyaBbP/edit

 «Життя – це щастя!»

Саме  таку тему тренінгу було обрано  і проведено 04.03.2021 р.для десятикласників. Вихованці разом  з педагогом замислились над значенням і цінністю життя людини, вчились  бачити в життєвих негараздах лише тимчасові труднощі, а також підвищили свою здатність позитивно ставитися до себе та до життя.

Сподобався нашим старшокласникам девіз на майбутнє:

Живи, ніби на землі рай… Живи і будь щасливим!!!»

Під час проведеного заняття 28.01.2021 року «Школа друзів та подруг»  здобувачі освіти початкових класів виконали творче завдання «Дружні долоньки» метою якого було виховувати у дітей доброзичливість у ставленні одне до одного, товариськість у спілкування, взаємопорозуміння

Соціальний педагог з здобувачами освіти 25.01.2021 року провела інформаційно-просвітницьку гру «ЛІЗА  та її друзі подорожують світом»

   Під час гри вихованці були поінформовані  в ігровій формі про проблему торгівлі людьми і правила безпечних подорожей, а також мали можливість виробити для себе  навички безпечної поведінки в ситуаціях, які потенційно можуть призвести до потрапляння в торгівлю людьми. Гра також торкалася питань толерантності, командної роботи та розвитку лідерських навичок у команді.

Під час проведення акції  «Толерантність врятує світ» 17.11.2020 р., здобувачі освіти  мали змогу узагальнити свої уявлення про толерантність і толерантну поведінку, можливість поділитися один з одним складовими толерантності, а саме словами доброти, вдячності своїм друзям, однокласникам, а також дорослим та зробити для себе висновки про необхідність жити за принципами толерантності.  

Мій світ без насилля!

У рамках проведення акції «16 днів без насильства»  з 25.11.2020 р.-12.12.2020 р. були проведені заняття з метою підвищення рівня обізнаності з питань запобігання жорстокого поводження між учасниками освітнього процесу та насильства у освітньому середовищі, розвинути співчутливе ставлення до жертв булінгу, вміння пошуку шляхів розв’язання складної ситуації та пофілактики цькування в шкільному середовищі


З 10 по14 грудня 2019р. у закладі проходив   тиждень правових знань.
      Протягом тижня практичний психолог та соціальний педагог організовували та проводили з учнями просвітницькі заняття, заняття з елементами тренінгу, виготовляли плакати та колажі на тему «Права та обов’язки». На заняттях учні активізували свої знання з теми «Права дітей», а також приходили до думки , що не лише знання і відстоювання прав, а і дотримання обов’язків є не менш важливим завданням школяра.

 Діти, які приходять навчатися до шкіл-інтернатів, як правило, не  мають належного рівня життєвої компетентності  та не готові до життя в суспільстві. Такі діти  мають не точні превентивні знання, викривлений особистісний розвиток, не вміють приймати рішення, планувати свої дії та нести за них відповідальність. Тому з вихованцями школи проводяться тренінгові заняття, години спілкування, індивідуальні бесіди, рольові ігри, які б сприяли формуванню належного рівня життєвої компетентності.

  Найбільше  уваги  соціально-психологічно служба приділяє учням випускних класів.  Щотижня з учнями 10 класу практичний психолог та соціальний педагог проводять тренінгові заняття за програмою «Формування життєвих навичок у випускників шкіл-інтернатів».  На тренінгових заняттях розглядаються такі важливі та цікаві теми, як : «Вчимося ставити мету та досягати її», «Вибираємо майбутню професію», «Спілкування з роботодавцем: крок за кроком.», «Розвиваємо навички самоконтролю», «Вчимося спілкуватися», «Сімейний бюджет», «Життя як цінність» та інші.

30.10.19р. проведений психолого-педагогічний семінар на тему: «Дитяча агресивність. Як розпізнати мотив та відшукати способи її подолання».

Під час семінару були розглянуті наступні питання:

  1. Поняття «булінг», його зміст. Ознаки шкільного боулінгу.
  2. Причини підвищеної агресивної поведінки дітей.
  3. Способи реагування на агресивну поведінку дитини.

На семінарі педагоги мали можливість заслухати  доповіді, переглянути відеоматеріали по темах, та поповнити свій арсенал практичних вмінь та навичок реагування на агресивні прояви в поведінці учнів.


Педагоги брали активну участь в ході семінару. Байдужим та пасивним не залишився жоден педагог.