Кабінет практичного психолога

Гевельчук Марина Григорівна – соціальний педагог, практичний психолог, відповідальна особа з питань запобігання та протидії булінгу.

Життєве кредо: «Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях- мудрість».

Педагогічне кредо: «Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини»

Гевельчук Марина Григорівна 06.04.1989 р.н. має повну вищу освіту «Спеціаліст». Закінчила Уманський педагогічний університет ім. П.Тичини у червні 2011 р. Спеціальність: «Початкове навчання. Практична психологіяя». Кваліфікація: вчитель початкових класів, практичний психолог в закладах освіти. Педагогічний стаж 9 років. У 2011 р. прийнята у КЗ “Ситковецька спеціальна школа” на посаду практичного психолога. Курси підвищення кваліфікації пройшла у грудні 2013 р. та листопаді 2020 р.

Більше цікавого за посиланням на сайті-портфоліо соціального педагога https://sites.google.com/d/1PCLTPjG24YM5NIAJPJvnz6f2h5L7VcEQ/p/1y9zbTba0KL2o1CYZWBd1-hTSTXVyaBbP/edit

09.02.2021 р. та 13.02.2021 р.тренінгове заняття з здобувачами освіти 5-6 класів «Про здоров’я треба знати, про здоров’я треба дбати»

Заняття у сенсорній кімнаті

З здобувачами освіти 1-4 класів систематично проводяться заняття в сенсорній кімнаті.

Завданням цих занять є:

-активізувати та розвинути сенсорне сприйняття, чутливість, зокрема зорових, слухових, тактильних рецепторів.

-розвивати  дрібну та крупну  моторику.

– зняти психоемоційне напруження, тривожність.

-розвивати комунікативну сферу, творчість, уяву, навички самоконтролю та саморегуляції.

Систематично проводяться  заняття з здобувачами світи  в сенсорній кімнаті. Основною метою є активізувати сенсорну чутливість та сприйняття здобувачів освіти, зняти психоемоційне напруження, тривожності, розвинути  творчі здібності.

«Червону стрічку носять не байдужі»

До Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом 01.12.2020 р. була проведена загальношкільна акція «Червону стрічку носять не байдужі», тренінгові заняття з метою привернення уваги учнівської молоді до власного здоров’я та розвиток умінь і навичок його збереження;

– пропаганда здорового способу життя;

– усвідомлення учнями важливої ролі особистої відповідальності при прийнятті рішень.

Завданням якого було:

– сприяти усвідомленню учнями наявності міфів, які перешкоджають здоровій реалізації сексуальності, негативно впливають на репродуктивне здоров’я та необхідності їх розвінчування шляхом надання достовірної інформації;

– підвести учнів до розуміння того, що ВІЛ, СНІД– це поведінкові ускладнення, запобігти яким можна через формування власних навичок відповідальної поведінки

До Дня дитини 20.11.2020 року з здобувачами освіти було проведено  правознавчий квест «Стежиною права» з метою формування знань вихованців  про права дитини, поняття про взаємозв’язок прав та обов’язків, уявлення про захист прав дитини в Україні; розвитку навичок роботи в групах, логічного мислення, вміння виділяти головне в тексті, пам’ять; виховувати повагу до прав людини, взаємоповагу, толерантність.

Вправа на вивчення та розрізнення емоцій «Кактуси»

Вправа «Добрик» і «Злюка» (вираження емоційного стану за допомогою малюнку)

«Якщо ти не навчишся керувати собою,
тобою будуть керувати інші»
Велика увага практичним психологом приділяється розвитку емоційного інтелекту. А саме: розвитку умінь учнів розрізняти емоції та почуття, передавати їх у словесній формі,  розвиток навичок самоконтролю та саморегуляції, вираження власних почуттів та емоцій прийнятними способами. Так, з молодшими школярами протягом листопада – грудня проведено ряд занять з використанням спеціальних психологічних ігор,  психотерапевтичних технік та прийомів на розвиток емоційного інтелекту.
Учні  пробували трансформувати негативний стан у нейтральний та позитивний. Для цього використовували різноманітні засоби та матеріали: фарби та олівці, пластилин, кінетичний пісок, папір та інше. Такі заняття дітям до вподоби, адже вони знімають напруження, тривожність,розвантажують, покращують емоційний стан, настрій, діти вчаться краще себе розуміти та керувати своєю поведінкою. І усе це відбувається творчо у невимушеній доброзичливій атмосфері .
Дані заняття відвідали переважна більшість молодших школярів, оскільки більшість учнів мають недостатньо розвинену емоційно-вольову сферу, труднощі саморегуляції емоційного стану.  Під час занять застосовується значна кількість дидактичних ігор, наочного матеріалу.

Заняття «Інтелектуальна мозаїка» –розвиваємо інтелект, загальну обізнаність та дрібну моторику.
 Протягом другого семестру з молодшими школярами систематично проводяться заняття на розвиток пізнавальних процесів, розвиток мовлення та збагачення словникового запасу, загальну обізнаність та розвиток дрібної моторики.

СЕНСОРНА КІМНАТА

У школі успішно функціонує сенсорна кімната, яка призначена для емоційного розвантаження, розвитку сенсорної чутливості та пізнавальної сфери. Кімната обладнана великою кількістю сенсорних стимулів – панно «Зоряне небо», сухий душ, сухий басейн, кольорова бульбашкова колона, прилад для аромотерапії, кольоровий проектор, музичний центр, відеопроектор, прилад для малювання піском на склі, дидактична черепаха та інші. Наша сенсорна кімната темного типу. Це дає великі можливості для застосування різноманітних зорових стимуляторів, відеорелаксацій. Атмосфера напівтемряви створює умови для зняття психічного та фізичного  напруження, зниження тривожності, агресивних прояви поведінки, нормалізації психічного стану і, як наслідок, покращення фізичного та емоційного самопочуття дітей. Заняття проводяться як у груповій формі – 1 раз на місяць, так і в індивідуальній формі  – за потреби.  На заняттях застосовуються різноманітні види терапевтичної роботи – кольоротерапія, аромотерапія, арттерапія, пісоктерапія, музикотерапія, казкотерапія та інші. Діти вчаться зосереджуватися на власних емоціях та почуттях, пояснювати їх, рефлексувати та контролювати свій стан, опановують техніки дихання та розслаблення.