НУШ

Стандарт Нової української школи передбачає автономію вчителя, велику свободу у виборі методів, прийомів та засобыв навчання та виховання.   Інтегроване навчання засновано на комплексному підході. Навчання розглядається через призму цілісної  картини світу, а не ділиться на окремі дисципліни. Натомість міжпредметна інтеграція в початковій школі вирішує проблему дублювання навчального матеріалу на різних предметах. 

Інтегрований курс у 1 класі нашої школи  поєднує такі освітні галузі: “Мовно-літературна”, “Математична”, “Природнича”, “Технологічна”, “Інформатична”, “Соціальна та здоров’язбережна”, “Громадянська та історична”, “Мистецька”, «Фізкультурна».

Вперше у практиці НУШ введено інтегрований курс «Я досліджую світ». Упродовж навчального року передбачено опрацювати з учнями 35 тем (за кількістю навчальних тижнів). Наприклад, «Моя школа», «Мій клас», «Моє довкілля», «Друзі», «Осінь», «Пригоди крапельки», «Моя Батьківщина» тощо.   Виконуючи цікаві завдання та вправи,  діти не лише опановують програмовий матеріал, а й розширюють свої уявлення про різні сфери життєдіяльності людини.

       Концепція НУШ виділяє збільшення часу для рухової активності учнів. Концепцією НУШ передбачено проведення динамічної перерви між другою і третьою академічними годинами у вигляді рухливих ігор, іншої фізичної активності дітей.   Рухову активність учнів реалізує вчителька на перервах та  за допомогою динамічних пауз.  Це: офтальмологічні паузи, пальчикова гімнастика, вправи з предметами для розвитку  дрібної моторики, віршовані та музичні фізкультхвилинки, об’єднання дітей в групи чи пари для певного виду діяльності. Окрім того, у класі є велотренажер, який дозволяє учням не лише зняти емоційну напругу, скинути зайву енергію, а й дозволяє окремим учням корегувати роботу кінцівок. Дуже люблять першокласники стрибати по слідочках, проходити по стрілочках лабіринти. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ранкові зустрічі.   Новий і цікавий  вид роботи.  Кожного ранку у дружному колі проводяться ці зустрічі, під час яких діти обмінюються новинами, дізнаються про плани на день. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вітається з іншими дітьми, називаючи однокласника по імені в кличній формі, ділиться власним досвідом чи приємними моментами зі свого життя. Завдання інших дітей – уважно слухати і не перебивати. І це лише одне з правил, які є у 1 класі.

Правила роботи в класі висять на стіні, при потребі учні повторюють. Крім того, є правила для роботи під час занять. Це правила «П’яти пальчиків». Щоденно діти вітаються зручним для них способом – кожна дитина сама вибирає форму привітання – «Вітаємось ліктиками», «Поцілуй», «Вітаємось помахом руки», «Обійми», «Дай п’ять», «Потисни руку», «Дай кулачок» тощо.   Після привітання іде обговорення новин, потім вся група бере участь у короткій груповій роботі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Щоденно одна дитина у класі стає «дитиною дня». Це не лише дитина, яка виконує обов’язки чергового, а і отримує більше уваги та підтримки зі сторони учителя та інших дітей.  Діти в захопленні від ранкових зустрічей, адже вони спрямовані на розвиток співпраці, допомагають працювати в команді, мають гарний емоційний вплив на дітей. У НУШі  звертається увага на все, у тому числі й на настрій дитини, її самопочуття. Саме ранкова зустріч допомагає створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день.  На початку дня та у кінці навчального дня діти відмічають свій настрій кольоровими прищіпками у «Куточку настрою».

Динамічна пауза з масажними килимками
Використання методики “Шість цеглинок”

Методика “Шість цеглинок”
Робота з магнітними планшетами
Використання інтерактивної дошки
Проведення дослідів
“Варимо” борщ
Майстер – клас “Фруктовий салат”
Динамічні перерви
Динамічні перерви
Динамічні перерви

Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 1 класу за програмою НУШ у 2019-2020 н.р.

Тиждень “Я школяр”. Екскурсія до шкільної бібліотеки
Ранкова зустріч “Щоденні новини”
Інсценізація казки “Ріпка”
Тиждень “Техніка, яка допомагає”
Робота з пластиліном
Картинна мозаїка з маленьких кульок “Парасолька”
Колективна робота “Ялинка”
“Пригоди крапельки”. Досліджуємо сніжинку
Стіна слів “Весна”
Ранкова зустріч “Мої друзі”
Екскурсія до пожежної частини селища
Тиждень “Весна”.
До нас прилетіли лелеки
Тиждень “Моє довкілля”

Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 2 класу за програмою НУШ у 2019-2020 н.р.

Вправа “МІСТ”
Ранкова зустріч “Моя країна -Україна”
Урок трудового навчання
Урок читання “Я люблю свою країну”