НУШ
Стандарт Нової української школи передбачає автономію вчителя, велику свободу у виборі методів, прийомів та засобыв навчання та виховання. Інтегроване навчання засновано на комплексному підході. Навчання розглядається через призму цілісної картини світу, а не ділиться на окремі дисципліни. Натомість міжпредметна інтеграція в початковій школі вирішує проблему дублювання навчального матеріалу на різних предметах.
Концепція НУШ виділяє збільшення часу для рухової активності учнів. Концепцією НУШ передбачено проведення динамічної перерви між другою і третьою академічними годинами у вигляді рухливих ігор, іншої фізичної активності дітей.
Ранкові зустрічі ( 1 клас)
https://drive.google.com/file/d/1b7HkwtwAgWdYXoMiFIxqKAMk5JJmlFa9/view?usp=sharing
Ранкові зустрічі ( 2 клас)
https://drive.google.com/file/d/1vk8gwaI6eYfYzR0zq7B9YfYW1Ea929ty/view?usp=sharing
Ранкові зустрічі ( 4 клас) https://drive.google.com/file/d/1J3ERKxomy0YQKc15p87O7PVtP9PWQIed/view?usp=sharing
Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 3 класу за програмою НУШ у 2021-2022 н.р.
Ранкові зустрічі
https://drive.google.com/file/d/1-uzLHhQbxYxHRxHmnGJjNMSIOO7OW9BT/view?usp=sharing
Урок ” Ввічливе чаювання”
Урок математики у “зеленому класі”
Звіт класовода 1 класу Банюк О.Ю. за 2020-2021н.р.
Відео за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1kKcB-htFZpVwnMyYs3okUM_7n9wXntkH/view?usp=sharing
ВЕСЕЛКОВИЙ СВІТ ДИТИНСТВА
ДИТИНСТВО – ЦЕ ЧАС, КОЛИ ВСЕ ЩЕ ПОПЕРЕДУ І ВСЕ МОЖЛИВЕ. ЦЕ ПЕРІОД, ДЕ ВСЕ ЗАГАДКОВЕ, І ВОДНОЧАС ЗРОЗУМІЛЕ, ДЕ У РУКАВИЧЦІ ВМІЩУЄТЬСЯ ДОБІРНЕ ЛІСОВЕ ТОВАРИСТВО, КВІТИ РОЗМОВЛЯЮТЬ, А ГРІЗНІ ЛЕВИ ВСМІХАЮТЬСЯ. СВІТ ДИТИНСТВА – НІБИ ГРА, БАЙДУЖЕ, ЯКА ПОРА, СКРІЗЬ ВЕСЕЛКА З НАМИ ГРАЄ,СЕРЦЕ ЩАСТЯМ ОБЛИВАЄ.У “РАМКАХ КОЛЬОРОВОГО ТИЖНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ” УЧНІ 3 КЛАСУ ПІДГОТУВАЛИ ВИСТУП “ВЕСЕЛКОВИЙ СВІТ ДИТИНСТВА”.
ВІДЕО ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://www.facebook.com/100012304440506/videos/1192548361165301/
Наші юні конструктори
Однією з важливих умов оновлення системи освіти є залучення до освітнього процесу ЛЕГО-технологій. Метою використання ЛЕГО-конструювання у системі гурткової роботи учнів 3 класу (вихователь Паленко Г.І.) є розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності вихованців, навичок взаємодії, уміння самостійно вирішувати поставлені конструкторські завдання, корекція та розвиток сенсорної сфери, дрібної і загальної моторики, координації «око-рука», просторових уявлень та логічного мислення. На заняттях використовуються три основних види конструювання: за зразком, за умовами та за власним задумом. Наші третьокласники разом уже другий рік працюють за цією програмою. Найбільше полюбляють конструювання за власним задумом. Представляємо їхні творчі роботи.
Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 1 класу за програмою НУШ у 2019-2020 н.р.












До нас прилетіли лелеки


Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 2 класу за програмою НУШ у 2019-2020 н.р.






Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 1 класу за програмою НУШ у 2018-2019 н.р.

Ранкові зустрічі. Новий і цікавий вид роботи. Кожного ранку у дружному колі проводяться ці зустрічі, під час яких діти обмінюються новинами, дізнаються про плани на день. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вітається з іншими дітьми, називаючи однокласника по імені в кличній формі, ділиться власним досвідом чи приємними моментами зі свого життя. Завдання інших дітей – уважно слухати і не перебивати. І це лише одне з правил, які є у 1 класі.
Правила роботи в класі висять на стіні, при потребі учні повторюють. Крім того, є правила для роботи під час занять. Це правила «П’яти пальчиків». Щоденно діти вітаються зручним для них способом – кожна дитина сама вибирає форму привітання – «Вітаємось ліктиками», «Поцілуй», «Вітаємось помахом руки», «Обійми», «Дай п’ять», «Потисни руку», «Дай кулачок» тощо. Після привітання іде обговорення новин, потім вся група бере участь у короткій груповій роботі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Щоденно одна дитина у класі стає «дитиною дня». Це не лише дитина, яка виконує обов’язки чергового, а і отримує більше уваги та підтримки зі сторони учителя та інших дітей. Діти в захопленні від ранкових зустрічей, адже вони спрямовані на розвиток співпраці, допомагають працювати в команді, мають гарний емоційний вплив на дітей. У НУШі звертається увага на все, у тому числі й на настрій дитини, її самопочуття. Саме ранкова зустріч допомагає створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день. На початку дня та у кінці навчального дня діти відмічають свій настрій кольоровими прищіпками у «Куточку настрою».



















