НУШ

Стандарт Нової української школи передбачає автономію вчителя, велику свободу у виборі методів, прийомів та засобыв навчання та виховання.   Інтегроване навчання засновано на комплексному підході. Навчання розглядається через призму цілісної  картини світу, а не ділиться на окремі дисципліни. Натомість міжпредметна інтеграція в початковій школі вирішує проблему дублювання навчального матеріалу на різних предметах. 

       Концепція НУШ виділяє збільшення часу для рухової активності учнів. Концепцією НУШ передбачено проведення динамічної перерви між другою і третьою академічними годинами у вигляді рухливих ігор, іншої фізичної активності дітей.  

Ранкові зустрічі ( 1 клас)

https://drive.google.com/file/d/1b7HkwtwAgWdYXoMiFIxqKAMk5JJmlFa9/view?usp=sharing

Ранкові зустрічі ( 2 клас)

https://drive.google.com/file/d/1vk8gwaI6eYfYzR0zq7B9YfYW1Ea929ty/view?usp=sharing

Ранкові зустрічі ( 4 клас) https://drive.google.com/file/d/1J3ERKxomy0YQKc15p87O7PVtP9PWQIed/view?usp=sharing

Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 3 класу за програмою НУШ у 2021-2022 н.р.

Ранкові зустрічі

https://drive.google.com/file/d/1-uzLHhQbxYxHRxHmnGJjNMSIOO7OW9BT/view?usp=sharing

Урок ” Ввічливе чаювання”

Урок математики у “зеленому класі”

Звіт класовода 1 класу Банюк О.Ю. за 2020-2021н.р.

Відео за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1kKcB-htFZpVwnMyYs3okUM_7n9wXntkH/view?usp=sharing

ВЕСЕЛКОВИЙ СВІТ ДИТИНСТВА

ДИТИНСТВО – ЦЕ ЧАС, КОЛИ ВСЕ ЩЕ ПОПЕРЕДУ І ВСЕ МОЖЛИВЕ. ЦЕ ПЕРІОД, ДЕ ВСЕ ЗАГАДКОВЕ, І ВОДНОЧАС ЗРОЗУМІЛЕ, ДЕ У РУКАВИЧЦІ ВМІЩУЄТЬСЯ ДОБІРНЕ ЛІСОВЕ ТОВАРИСТВО, КВІТИ РОЗМОВЛЯЮТЬ, А ГРІЗНІ ЛЕВИ ВСМІХАЮТЬСЯ. СВІТ ДИТИНСТВА – НІБИ ГРА, БАЙДУЖЕ, ЯКА ПОРА, СКРІЗЬ ВЕСЕЛКА З НАМИ ГРАЄ,СЕРЦЕ ЩАСТЯМ ОБЛИВАЄ.У “РАМКАХ КОЛЬОРОВОГО ТИЖНЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ” УЧНІ 3 КЛАСУ ПІДГОТУВАЛИ ВИСТУП “ВЕСЕЛКОВИЙ СВІТ ДИТИНСТВА”.

ВІДЕО ЗА ПОСИЛАННЯМ: https://www.facebook.com/100012304440506/videos/1192548361165301/

Наші юні конструктори

Однією з важливих умов оновлення системи освіти є залучення до освітнього процесу ЛЕГО-технологій. Метою використання ЛЕГО-конструювання у системі гурткової роботи учнів 3 класу (вихователь Паленко Г.І.) є розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності вихованців, навичок взаємодії, уміння самостійно вирішувати поставлені конструкторські завдання, корекція та розвиток сенсорної сфери, дрібної і загальної моторики, координації «око-рука», просторових уявлень та логічного мислення. На заняттях використовуються три основних види конструювання: за зразком, за умовами та за власним задумом. Наші третьокласники разом уже другий рік працюють за цією програмою. Найбільше полюбляють конструювання за власним задумом. Представляємо їхні творчі роботи.

Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 1 класу за програмою НУШ у 2019-2020 н.р.

Тиждень “Я школяр”. Екскурсія до шкільної бібліотеки
Ранкова зустріч “Щоденні новини”
Інсценізація казки “Ріпка”
Тиждень “Техніка, яка допомагає”
Робота з пластиліном
Картинна мозаїка з маленьких кульок “Парасолька”
Колективна робота “Ялинка”
“Пригоди крапельки”. Досліджуємо сніжинку
Стіна слів “Весна”
Ранкова зустріч “Мої друзі”
Екскурсія до пожежної частини селища
Тиждень “Весна”.
До нас прилетіли лелеки
Тиждень “Моє довкілля”

Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 2 класу за програмою НУШ у 2019-2020 н.р.

Вправа “МІСТ”
Ранкова зустріч “Моя країна -Україна”
Урок трудового навчання
Урок читання “Я люблю свою країну”

Освітня діяльність здобувачів освіти ( учнів/вихованців) 1 класу за програмою НУШ у 2018-2019 н.р.

Ранкові зустрічі.   Новий і цікавий  вид роботи.  Кожного ранку у дружному колі проводяться ці зустрічі, під час яких діти обмінюються новинами, дізнаються про плани на день. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вітається з іншими дітьми, називаючи однокласника по імені в кличній формі, ділиться власним досвідом чи приємними моментами зі свого життя. Завдання інших дітей – уважно слухати і не перебивати. І це лише одне з правил, які є у 1 класі.

Правила роботи в класі висять на стіні, при потребі учні повторюють. Крім того, є правила для роботи під час занять. Це правила «П’яти пальчиків». Щоденно діти вітаються зручним для них способом – кожна дитина сама вибирає форму привітання – «Вітаємось ліктиками», «Поцілуй», «Вітаємось помахом руки», «Обійми», «Дай п’ять», «Потисни руку», «Дай кулачок» тощо.   Після привітання іде обговорення новин, потім вся група бере участь у короткій груповій роботі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Щоденно одна дитина у класі стає «дитиною дня». Це не лише дитина, яка виконує обов’язки чергового, а і отримує більше уваги та підтримки зі сторони учителя та інших дітей.  Діти в захопленні від ранкових зустрічей, адже вони спрямовані на розвиток співпраці, допомагають працювати в команді, мають гарний емоційний вплив на дітей. У НУШі  звертається увага на все, у тому числі й на настрій дитини, її самопочуття. Саме ранкова зустріч допомагає створити позитивну атмосферу в учнівському колективі на весь навчальний день.  На початку дня та у кінці навчального дня діти відмічають свій настрій кольоровими прищіпками у «Куточку настрою».

Динамічна пауза з масажними килимками
Використання методики “Шість цеглинок”

Методика “Шість цеглинок”
Робота з магнітними планшетами
Використання інтерактивної дошки
Проведення дослідів
“Варимо” борщ
Майстер – клас “Фруктовий салат”
Динамічні перерви
Динамічні перерви
Динамічні перерви